Pipedrive’i arendusosakonna äri- ja arendusmudelid


Pipedrive’i puhul on tegemist lihtsa tarkvara kui teenus ärimudeliga. Kliendid saavad kasutada tarkvara tasudes toote kasutamise eest igakuiselt või kord aastas. Valida on võimalik kolme erineva plaani vahel - odavamast ja väiksemate funktsionaalsustega kuni kallima ja keerukamate funktsionaalsustega lahendusteni. 

Arendusorganisatsioon on ise suur, toimides pigem “lamedalt” ehk on vähe hierarhiat ja arendajatel palju iseseisvust. Seda iseseisvust aitab tagada tribe’ide ja missioonide kasutamine tööde planeerimisel ja läbiviimisel. Pipedrive’is kasutusel olem mudel on kohandatud Spotify mudelist. Sellest saab lähemalt lugeda siit: LINK

Selline missioonidel ja tribe’idel põhineva arendusmudeliks on agiilne arendus. Sprintide asemel on missioonid, kuid alles on siiski  regulaarsed  stand-up’id. Missioonid koosnevad arendajatest, tootejuhist ja disaineri(te)st. Tribe’ ei juhi arendustiimi juht üksi. Temaga töötavad kõrvuti coach’id, kes võtavad juhilt töötajate emotsionaalse toe ja enesearenduse poole toetamise üle.

Tänu suurele kliendibaasile ning arendustiimile saab Pipedrive lubada endale mitmeid samaaegseid A/B testimisi, mis aitavad kiirelt toodet paremaks ja kasutatavaks muuta.

 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tarzan suurlinnas: võrgusuhtluse eripäradest

Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus

Arvutid ja paragrahvid I: tants intellektuaalomandi ümber